loading...
بیا تو فقط بخند

iman بازدید : 77 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از فانتزی هام اینه که . . .


فانتزی من اینه تو این ماه رمضونی، حواسم نباشه ی چی بخورم. لامصب تو این ۴ سال ی بارم إتفاق نیفتاده!‏
*

*

*

فانتزی من اینه تو این ماه رمضونی
مامانــــــــــــــــــــــــت با نیشگون (بشگون) و دمپایی ابری خیس واسه سحر بیدارت نکنه!!!!!

*

*

*

فانتزی من اینه تو این ماه رمضونی، حواسم نباشه ی چی بخورم. لامصب تو این ۴ سال ی بارم إتفاق نیفتاده!‏
*

*

*

فانتزی من اینه تو این ماه رمضونی
مامانــــــــــــــــــــــــت با نیشگون (بشگون) و دمپایی ابری خیس واسه سحر بیدارت نکنه!!!!!

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه که:
تو خونه مثل کامپیوتر یه قسمت سرچ وجود داشته باشه که هر چی رو نتونستیم پیدا کنیم تو اون جا بنویسیم و اونم پیداش کنه و بیاره یا جاشو بهمون بگه جالب میشه نه؟

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه که پدر زنم مثل بابای سارا اتابکی تو فیلم مادرانه باشه.
دیدید چقدر قشنگ باهاش حرف زد مهربون و منطقی
خدا قسمت کنه

*

*

*

فانتزی من اینه که بدونم:
ادم هایی مثل محمد جواد واقعا وجود دارن؟ یا اینجور شخصیت ها فقط مال تو فیلما هستن؟

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه که دانشگاه قبول شم ۱۳ سال درس بخونم دکتر شم بعد یه وانت بخرم گوجه بفروشم خخخخخ

*

*

*

یکی از فانتزیامم اینه که برم تو یه فیلم ترکیه ای بازی کنم و بشم نقش اول و سریاله کلی معروف بشه که این دخترای ایرانی اینقد نرن عاشق مردای اجنبی بشن بیان عاشق خودم بشن

))))))))))
بححححححححححححححححله یه همچین ادم فداکاریم من

*

*

*

فانتزی من اینه که به بابام بگم دو هفته دیگه باید شهریه دانشگامو بدی اونم برگرده بهم بگه میبینی الان تو آمپاس شدیدی هستم تو هم هی قُمپز در کن شده دو تا کلیه مو میفروشم شهریه

دانشگاتو میدم
منم بگم: دمت گرم، دمت گرم و به بالا نگاه کنم
آقا من از شما میپرسم اینم فانتزی من دارم؟
O_~

*

*

*

یکی از فانتزی هام اینه که یکی بیاد بهم بگه امام زمان ازت راضیه

*

*

*

کیا فانتزیشون داشتن یه مداد که خودش مشقارو بنویسه بود؟؟؟ ^_^

*

*

*

فانتزی من اینه که به مخاطب خاصم بگم عزیزم میخوای این سرویس طلا رو برات بخرم…اونم بگه ممنون عشقم ولی من تورو بخاطره خودت می خام نه این چرتو پرتا …منم بگم

میدونم قابلتو نداره
برچسب ها اینه سری ۳ اس ام اس جدید یکی از فانتزی هام اینه پیامک جدید ۹۲ یکی از فانتزیام اس ام اس جدید یکی از فانتزیام اینه… اس ام اس یکی از فانتزی هام اینه جدید اس ام اس جدید یکی از فانتزیام اینه که اس ام اس رفاقتی و دوستانه جدید sms loti 91 اس ام اس مرامی مرداد ۹۱ جدید ترین اس ام اس های مرداد ماه نود اس ام اس فلسفی جدید تیر ماه و مرداد ماه، اس ام اس خنده دار سریال مادرانه کد آهنگ پیشواز سریالهای ماه رمضان ۹۲ طنز نوشته های کوتاه و خنده دار باحال جوک جدید و باحال و خفن تیر ماه ۹۲ پیامک های طنز جدید و باحال خنده دار جوکهای جدید و خنده دار خرداد ماه جوکهای بمب خنده و یک سال ۹۲ جوکهای داغ و جدید اردیبهشت ماه ۹۲ جدیدترین جوکهای خنده دار سال۹۲ جدیدترین جوکهای باحال سال ۹۲ جوکهای جدید سال ۹۲ روز ۲ فروردین جدیدترین و باحال ترین جوکهای اسفند ۹۱ دانلود تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی جوکهای خنده دار، یوزارسیفی، خنده دار توپ جوکهای باحال خفن+، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتي
  • گیفت کارت گوگل پلی
  • پایان نامه کارشناسی ارشد
  • خرید سرور مجازی آمریکا
  • خرید فیلتر شکن
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • چاپ دیجیتال
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • هیتر
  • بک لینک ارزان
  • هواساز
  • خرید بک لینک
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 6,213
  • بازدید کلی : 32,816